Tidig kväll

Den här dagen tog slut väldigt fort. Men jag kunde gå och jobba i alla fall, skönt! 

Jag måste gå och lägga mig snart. Eller snart och snart, helst senast 22:00. Ska upp vid 03:00, ska hämta upp en av tjejerna jag jobbar med 04:30 och 05:00 går bussen. Det ska bli roligt med en dag på Gekås. Ett bra beslut av Lärarförbundet tycker jag!

Robin var och tatuerade sig idag, den blev så otroligt fin! Den är visserligen inte klar än men det syns redan nu att den kommer bli riktigt fin. Jag tror inte att jag kommer tatuera mig men om jag någon gång skulle göra det så ska den killen som har gjort alla Robins tatueringar få tatuera mig. Han är riktigt, riktigt duktig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0