Babyshower

Jag är fortfarande chockad efter gårdagen! Camilla skulle komma hit vid 11 och så skulle vi gå till Hembageriet. Sen hade vi inget planerat förutom att Camilla och Melker skulle stanna kvar en stund när vi kom tillbaka till oss. Fikan blev av som planerat men resten av dagen blev inte som jag trodde att den skulle bli. När vi kommer och går på gatan och precis har kommit fram till vårat hus så hoppar Evelina, mamma, mormor, Sandra, Sandra (med Elliot på armen), Lina, Jessica (med Alice på armen) och Helena fram. De hade ordnat en babyshower för mig och jag anade verkligen ingenting. Och de hade gjort ett toppenjobb! Fina dekorationer (som ska sparas och hängas upp i bebisens rum), roliga lekar, god mat, god fika och fina presenter till Grodan. Jag är så obeskrivligt tacksam och glad för att allt detta gjordes för min och bebisens skull. Ni är underbara! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0