En tur till faster

Idag när Robin åkte till jobbet så åkte jag och Eddie till Lyrestad och hälsade på hos Camilla och Dalle. Eddie fick bada, vi grillade och när barnen hade somnat så plockade vi (snälla som vi är) fram godiset och chipsen. 


Eddie somnade i bilen hem men vaknade när jag bar in honom. Nu har jag precis sövt honom igen men det kommer nog ta en stund innan jag kan sova. Eddie skrämde nyss livet ur mig! Han låg i sin säng och jag skulle gå och lämna napphållaren i hans rum, och under tiden så lyckas han klättra ur din säng och över i våran. Han var supernöjd och jag livrädd. Så han får sova i våran säng inatt och så får vi sänka spjälsängen. Jag är bara glad att jag inte sov, tänk om han hade ramlat ner från sängen... Våran säng är ganska hög. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0