Ensjön

Eddie och jag har haft några mysiga dagar i Norrköping. Vi har njutit av fint väder, bjudit mormor och morfar/mamma och pappa på lunch, firat Chrille i efterskott och varit på badhuset med Marie, Emil och Theodor. Och som vanligt har jag varit noga med att bara hinna umgås med alla, det är väldigt viktigt för mig när vi är där. 





Världens bästa mamma gjorde en smörgåstårta, och hon är verkligen världens bästa på att göra smörgåstårtor! Skulle kunna leva på dem resten av livet. 















I söndags kväll tog Eddie sina första steg! Tre stycken tog han helt utan stöd! Älskade Eddie, vi är så stolta över dig. 

Jag trodde inte att vi skulle hinna träffa Robin men han hade sjukanmält sig så han var hemma när vi kom hem. Det är inte roligt att Robin inte mår bra men vi var glada över att få träffa honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0